måndag 21 april 2008

En helt förbannad dag

Idag har jag varit sömnbristig och fått en massa otäcka flashbacks och haft en massa hat inom mig. Jag har sagt elaka saker och tyckt jättesynd om mig själv. Hu.
Tur att jag inte var enda som var helt förbannad idag, annars hade jag verkligen framstått i dålig dager. Fast vem bryr sig nu om det.

Ska inte slösa tecken på att vidare beskriva allt jobbigt, utan gå vidare till en POSITIV sak som gjort att denna dag inte helt sjunkit ner i bottendyn:

Kämppis funnen!

2 kommentarer:

Anonymous sa...

Jodå, jag har på känn att detta är en kämppis av det finare slaget. :)

mysanlover sa...

Heh, oj, vilken dag alltså. Tur att kämppisen kom och drog upp dagen ur dyngan! Hoppas det är en bra kämppis då och inte kämppisen from hell... ;)Men ja, äh, man mäste väl acceptera en skit dag nu och då. Sen kan man förpassa den till de gråa oihågkombara dagarnas hop.