söndag 6 juli 2008

Fint

Roadtripen med stora E (till skillnad från lilla E, som är två år, är stora E lite äldre) blev så lyckad. Det är fint att susa fram i bil. Att lyssna på stora E är fint. Likaså att besöka filt är fint. Att lyssna på bra musik är fint. Skolparken i Jeppis är fin. Lostenen likaså. Och den stora fallosen vid Oravais slagfält. En gammal gubbe med meastor vit mustasch berättade roliga grejer åt oss. Fint. Riktigt fint.

I morse låg jag en evighet på min madrass och bara funderade på hur fint det ska bli att åka tillbaka till Å…bo. Planerade i massor.

Jag var på en gudstjänst idag, som råkade vara en konfirmationsgudstjänst. Den var fin. Predikan var super.

Nu har jag typ en kvart på mig att packa ner mig för att åka iväg på läger igen. Jag tror det här blir ett bra läger. Trots försvunna hjälpledare och havande kvinnor. Å„r lite nervös inför lektionerna förstås. Har inte alls förberett så mycket som jag skulle velat, men det ordnar sig väl.

Haha. Jag fick just en cool Bianco-stråkasse av min kämppis.
Fint.

Inga kommentarer: