onsdag 12 maj 2010

En helt ny värld

Jag har fixat med taggarna och länkarna på bloggen, som nu är en helt ny värld.


 


 


Å–verlevnadsguide:


 


Om du enbart vill se inlägg med ytlighetsfrosseri, klicka på taggen yta.


 


Om du tycker att mina tankar om teologi och kyrka känns spännande så sök dig då för allt i världen till studier och kyrka.


 


Festligheter finns föga förvånande bakom taggen fest, och taggen resa berättar om de få men fina utflykter jag fått göra.


 


Min förkärlek till youtube har föranlett en hel del inlägg med fina videoklipp. Dessa hittas bakom ytb. (Den förkortningen är för övrigt instiftad av humoristen Alfred.)


 


Om ni sen, mot allra högsta förmodan, tröttnar på att surfa runt bland taggarna, kan ni ta en paus och lyssna på ett andrum. De är smått pinsamma och hittas i länkmenyn. Har man tankar och kommentarer om dem får man gärna skriva av sig till sofialiisa@hotmail.com.


 


Hoppas denna kompass hjälper er att navigera i min nya värld.


Aye!


 



 


 

Inga kommentarer: