fredag 14 maj 2010

Släng upp en hand för mitt kvarter!

Bara för att kolla läget så fixar jag en läsarundersökning:



Alla är förstås jättegärna med och ställer upp?




Bra.

Såhär går det till:



Skriv ett ja i kommentarsfältet om du känner mig

(om vi nån gång träffats och växlat ord),

och ett nej om du inte gör det.



Inget svarsalternativ är fel.




Bland alla som svarat lottar jag ut en bra bok.

Du behöver inte skriva ut ditt namn,

men gärna nån signatur så att jag kan

arrangera lottdragning.



Go for it!

17 kommentarer:

Henrik sa...

ja

il sa...

Ja!

ida sa...

nej

http://scaredtodeath.webblogg.se sa...

Ja :D

Jessica sa...

ja! :)

emma sa...

Ja. Tanken på en god bok kan verkligen få en att komma ut ur anonyma-bloggläsar-skåpet...

pimples.ratata.fi sa...

JA :)

Matias sa...

JA :)

Jessica sa...

Ja!:)

hannasvirrvarr.blogspot.com sa...

Ja!

Malenami sa...

Ja!

sofiaholmlund sa...

nej!

fia sa...

Ja. (Dessutom tror jag bestämt att jag såg dig på Föri i förra veckan)

elisheva sa...

Oj, du skulle ha kommit fram och sagt "oj vad svettig du är, men hej vilken fin kick-bike du har i dina små nävar." :)

elisheva sa...

Kul att du ändå orkar läsa min blogg! Det gör mig glad.

elisheva sa...

modigt.

elisheva sa...

Men tack för att du läser min blogg ändå! Verkligen!