lördag 23 oktober 2010

Vem vann då?

Mia vann!

.

.

Och priset är:


.


.

Inte en, utan två böcker!

.

Knappt lovlig av Katarina von Bredow

och

Kära Agnes! av Håkan Nesser

.

Båda handlar om kvinnor, en om helt nya sådana och den andra om lite äldre sådana. Båda böckerna är sådana där som man kan läsa snabbtsnabbt och som lämnar efter sig en svag insikt av hur människor faktiskt kan tänka. Galet men realistisikt.

.

.

Grattis Mia! Hoppas du får glädje utav böckerna.

Du får dem på diakonidagarna!

5 kommentarer:

dizi.ratata.fi sa...

Det var nice att ses, har nog varit in här nu och då men nu skall jag nog ta och länka dig också :D

Mia sa...

Åh, vann jag :) Va, kul! Tyvärr är jag inte på diakonidagarna men vi träffas ju nu som då ändå.

elisheva sa...

ja de va jättekul att ses, hoppas er åbovistelse var fin i övrigt också. Kul att du länkar mig, jag ska börja spana in din blogg också :).

elisheva sa...

oukkis, du får dem nån annan gång då! :)

dizi.ratata.fi sa...

Najs! Jodå det var härligt! Måste försöka ta mig upp ditåt igen till Åbo bloggträffen sen när det blir av, för jag vet inte om jag kan fara till Bloggpriset :( det är jävligt kul att se folket man läst in real living flesh ju!