tisdag 28 oktober 2014

Återhämtning

Oj hoho, vilket hålligång mitt liv varit på sistone. Jag har varit till maxmo, firat födis två gånger, hängt på extra körövningar, danstimmar, bussar, gått på opera. Besökt min pojkvän, skrivit gradu, skrivit på en text för Astra (som äntligen blev klar i dag, hurra hurra I feel like singing and dancing).

Mitt i allt detta har min egna tid alltför lätt makat på sig. Den där tiden jag behöver för att varva ner och må bra. Då när jag gör mat i lugn och ro (i stället för att bara äta en halv fetaost och en banan, fantastisk kombo i och för sig), lyssnar på podcasts och plockar i mitt hem. Då när jag ser på McLeods daughters och reparerar kläder. När jag ligger på sängen med fötterna upp mot väggen och läser kunnon deep shitti alltså Vampire Academy.

Jag tror det får bli så i kväll.

Inga kommentarer: