söndag 4 januari 2015

Balklänningar och militärkängor

Hej, ni har väl inte missat den korta (på riktigt korta: 6min!) radiodokumentären Balklänningar och militärkängor som tangerar Nanós masterarbete i fotokonst? Bra, tänkte väl det. Ni har alltid bättre koll än jag.

Jag kan samtidigt passa på att berätta att jag i dag  kom tillbaka till mitt Åbohem efter 18 dagar på vift. Så skönt. Jag har hittills tupplurat, lagat mat, ätit mat, sorterat bort kläder och lump, besökt toaletten utan att stänga dörren, lyssnat på soundtracket till Narnia, slängt bort 18 dagars husis, kollat att det lyser i Suvi-Tuulias fönster, noterat att Gado har studentlunch i morgon (samt bokat lunchdejt till den lunchen) OCH observerat att Åbo Underrättelser skrivit om Åbofeministerna:

Borde bli läsbart om du klickar på bilden!

Inga kommentarer: